Adlibris

https://www.adlibris.com/fi

tiistai 12. huhtikuuta 2016

Paperinukkejen säilytystä vol 1

Paperinukkejeni säilytys

Säilytän Apu- lehden paperinukkejani kansiossa. Toistaiseksi on vaan yksi kansiollinen. Tosin se on jo niin täynnä, että kohta on aloitettava toinen :) 
Lisäksi minulla on kolmessa eri suklaarasiassa paperinukkeja. Vanhan suklaarasian - pahvinen rasia, jossa on talvinen maisema - täynnä vanhoja paperinukkeja olen saanut päiväkodista eräältä työntekijältä, jossa olin sijaisena. Hän vielä sanoi minulle, että sä varmaan osaat antaa näille ihan oman arvon! Se oli tosi iloinen yllätys. 





Tämän lisäksi minulla on paperinukkeja muovitaskujen välissä. Ja tälle isolle Hanna Cederholmin piirtämälle arkille en ole löytänyt vielä löytänyt varsinaista säilytysrasiaa/ paikkaa. Toki se on suojaisesti pakattuna, itseasiassa samassa pahvipaketissa, miten sain sen, kun hankin sen. 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Paperinukkejen säilytystä vol 2

Olen kerännyt paperinukkeja yli 10 vuotta. Paperinukkeja onkin ehtinyt kertymään melkolailla paljon, joten on ihan paikallaan näyttää, missä...